Na rozpoczęcie szkoły Telepizza przygotowała specjalną ofertę, która ma być miłą niespodzianką dla wszystkich uczniów. To kolejna tego typu akcja zorganizowana przez hiszpańską sieć pizzerii w tym roku, która jak twierdzi Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna sieci w Polsce ma być zaskakująca i zainteresować wielu klientów.
„Najlepsze promocje” to hasło reklamowe idealnie wpisuje się w strategię marketingową Telepizzy, która często przygotowuje niespodzianki dla swoich klientów. Krótkoterminowe oferty specjalne organizowane na przykład z okazji Walentynek, Dnia Kobiet, Dnia Dziecka, czy właśnie realizowana „na powitanie szkoły” są tego najlepszym przykładem.
Najnowsza promocja dotycząca inauguracji roku szkolnego będzie dotyczyła małej pizzy dostępnej za 5 zł w lokalu oraz loda Big Milk za 1 zł. Jednak jak mówi Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna hiszpańskiej sieci w Polsce, nie atrakcyjna cena jest najważniejszym elementem tej kampanii. „Akcje specjalne” są częścią strategii, która w Telepizzy realizowana jest konsekwentnie od lat i które stały się już naszym „znakiem firmowym”. Organizując je zależy nam na oddziaływaniu na emocje i wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką Telepizza. Specjalna oferta z okazji specjalnego dnia ma być miłym zaskoczeniem dla klientów, którzy akurat tego dnia odwiedzą nasz lokal. Mam nadzieję, że podobnie jak przy innych okazjach tak i w pierwszy dzień szkoły wiele osób odwiedzi nasze lokale.
Najnowsza akcja promocyjna Telepizzy będzie obowiązywać tylko w poniedziałek 03.09.2012 r. we wszystkich jej lokalach.