United Label, globalny wydawca gier 29 lipca 2021 r. wydał drugą pozycję ze swojego portfolio wydawniczego – Eldest Souls. Gra z gatunku RPG bossrush w dniu premiery ukazała się jednocześnie na wszystkich najważniejszych platformach. Według wstępnych szacunków w pierwszych 10 dniach od premiery sprzedaż gry wyniosła przeszło 32 tys. sprzedanych egzemplarzy, co przełożyło się na blisko 1,1 mln zł przychodu ze sprzedaży United Label, po wcześniejszym potrąceniu marży detalistów oraz prowizji ze strony CI Games S.A.
W okresie pierwszych 10 dni od premiery Eldest Souls sprzedaż egzemplarzy gry była o 701% większa niż gry Röki w porównywalnym okresie od premiery (pierwsze 10 dni od premiery wersji PC oraz pierwsze 10 dni od premiery wersji na Nintendo Switch), a przychody ze sprzedaży Eldest Souls były o 649% większe w stosunku do sumy przychodów obu wersji (PC oraz NS) w wyżej wymienionym terminie. Spółka szacuje podział przychodów ze sprzedaży pomiędzy platformami PC wynoszącą 75% oraz konsolami wynoszącej 25% łącznych przychodów ze sprzedaży Eldest Souls w wyżej wymienionym okresie.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozytywnego przyjęcia naszego najnowszego tytułu. Gra zapracowała na wysokie oceny graczy oraz wielu wiodących serwisów w tym IGN, Screen Rant, Tom's Guide. Jednocześnie produkcja zdobyła wysoką popularność u kilku czołowych światowych influencerów oraz zgromadziła liczną grupę społeczności zaangażowanych fanów – mówi Darren Newnham, prezes United Label. – Już wkrótce osiągniemy break event, całkowity zwrot kosztów produkcji i marketingu gry. Uważamy, że Eldest Souls to zdecydowanie long seler – zaznacza.
United Label podsumowało również wyniki za II kwartał 2021 r., odnotowując w minionym okresie 234 tys. zł przychodów oraz - 162 tys. zł zysku netto – za całość wpływów odpowiadała wyłącznie sprzedaż Röki, na platformie PC i Nintendo Switch. W porównawczym okresie z ubiegłego roku spółka nie generowała jeszcze przychodów. Saldo pożyczki udzielonej przez dominującego akcjonariusza CI Games S.A. na dzień 30 czerwca 2021 r. zmalało o 314 tys. zł, wydawca w II kwartale br. spłacił 314,0 tys. zł, z czego 24,2 tys. zł stanowiły odsetki. Obecnie United Label koncentruje się na grze Tails of Iron, której multiplatformowa premiera jest zapowiedziana na 17 września 2021 r.