Deweloper Trei Real Estate, należący do niemieckiej grupy kapitałowej Tengelmann z sukcesem realizuje inwestycje handlowe typu convenience w Polsce. Vendo Park Chodzież to kolejna inwestycja dewelopera. Na 3 miesiące przed oficjalnym otwarciem – obiekt z powierzchnią najmu 4 100 mkw. jest już w 100% skomercjalizowany.
Vendo Park Chodzież powstaje na działce o powierzchni 1.1 hektara na terenie sąsiadującym z ruinami dawnej fabryki porcelitu w Chodzieży przy ul. Buszczaka. Projekt parku handlowego przygotowała pracownia architektoniczna Woźniak Project, która zadbała o wkomponowanie bryły budynku w zabytkowe mury zamku Grudzińskich. Dodatkowo dla wygody odwiedzających przed obiektem zostanie udostępnione 100 miejsc parkingowych, które zapewnią przyszłym klientom komfortowy dostęp do sklepów. Generalnym wykonawcą jest firma JMS Sp. z o.o.
Obiekt został w pełni skomercjalizowany na 3 miesiące przed oficjalnym otwarciem, które planowane jest na koniec sierpnia 2018 roku. Wśród najemców Vendo Parku Chodzież są zarówno polskie, jak i międzynarodowe firmy, takie jak: CCC, Hebe, KiK, Martes Sport, Media Expert, Pepco, Piekarnia Grochola, Takko, Top Secret, czy 4F. W sąsiedztwie inwestycji znajduje się sklep Lidl, który dopełni ofertę parku handlowego.
– Bardzo nas cieszy, że Vendo Park Chodzież na trzy miesiące przed oficjalnym otwarciem posiada już komplet najemców. Jest to sukces kolejnej naszej inwestycji realizowanej pod szyldem Vendo Park. Nasze inwestycje przyciągają najemców atrakcyjnymi lokalizacjami oraz przystępnymi kosztami najmu. Z dumą możemy powiedzieć, że to obiekt, który znalazł komplet najemców na kilka miesięcy przed oficjalnym otwarciem – mówi Jacek Wesołowski, Prezes Trei Real Estate Polska.
Trei Real Estate prężnie rozwija portfolio inwestycji handlowych w Polsce pod szyldem Vendo Park. Obiekty te charakteryzują się powierzchnią od kilku do kilkunastu tysięcy mkw. i wygodnym dostępem do sklepów z poziomu naziemnego parkingu. Vendo Parki doskonale wypełniają mapę handlową kraju powstając w miejscach, gdzie rynek nie jest jeszcze nasycony. Inwestycje w tym formacie najczęściej realizowane są w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców.