Homepark Targówek – park handlowy należący do Funduszu Pradera European Retail Parks, w listopadzie 2022 powiększył się o pierwszy, innowacyjny salon sportowy marki
Sportano.pl prezentuje zupełnie nową koncepcję stacjonarnego sklepu multisportowego, gdzie przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii, zaoferuje klientom wygodny dostęp do ponad 600 marek sportowych, ponad 50 tysięcy produktów dostępnych na miejscu i niemal 200 tysięcy produktów dostępnych online, z dostawą w 24h. W sklepie Sportano.pl w Homepark Targówek ponad 20 ekspertów znających wymogi, jakie stawiają przed klientem poszczególne dziedziny sportu i fitness pomoże w dobraniu odpowiedniego sprzętu. W Sportano nie zabraknie możliwości testowania sprzętu na symulatorach, testowania bieżni i rowerów, korzystania z warsztatów serwisowych i możliwości wypożyczania sprzętu.
„Homepark Targówek jest miejscem, gdzie dokonuje się kolejna ważna zmiana w handlu detalicznym. Do tej pory widzieliśmy jak wiele marek dostępnych w tradycyjnych sklepach przenosiło się do e-commerce. Sportano.pl jest marką, która zaczynała od handlu w Internecie, a teraz prezentuje zupełnie nowy, innowacyjny koncept sklepu stacjonarnego. Połączenie nowych technologii z bogatą ofertą produktową i profesjonalizmem zespołu Sportano.pl, pozwala wierzyć w powodzenie tego miejsca, wzbogacającego dotychczasową ofertę Homepark Targówek” - komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Otwarciu sklepu towarzyszy kampania radiowa, outdoor oraz kampania prasowa. Oficjalne otwarcie sklepu poprzedziła ekskluzywna premiera VIP, w której wzięli udział znani sportowcy, eksperci i celebrities. Z okazji otwarcia stacjonarnego salonu Sportano.pl, klienci mogą otrzymać do 30% rabatu na wiele artykułów zaprezentowanych w specjalnej ofercie promocyjnej.
„Sportano.pl to przede wszystkim najszersza oferta produktów sportowych premium w naszej części Europy. Chcemy, żeby każdy pasjonat, sportowiec, niezależnie od swojego poziomu zaawansowania w danej dyscyplinie znalazł wszystkie niezbędne elementy wyposażenia i akcesoria. Na każdą dyscyplinę patrzymy z wielką uwagą i na asortyment patrzymy przez pryzmat potrzeb sportowców. Naszą ideą było, aby zbudować takie portfolio marek, które pozwoli każdej osobie znaleźć sprzęt dla siebie.” – wyjaśnia Dariusz Frużyński, dyrektor handlowy Sportano.pl
Podczas rozmów ze Sportano Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firmę doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych.
„Homepark Targówek poszerza ofertę o showroom Sportano. Z uwagi na wzrost zarówno odwiedzalności w centrach handlowych, jak i udziału zakupów przez Internet, otwarcie salonu multibrandu stanowi odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekują profesjonalnego doradztwa w zakupach, szerokiej oferty i ekspresowej dostawy. To pierwszy tego typu showroom w Polsce, tym bardziej cieszymy się, że marka Sportano wybrała lokalizację naszego Klienta” – komentuje Ada Budynek, Leasing Manager, Associate, Retail Agency Poland, Cushmnan & Wakefield.
Park Handlowy Homepark Targówek na powierzchni 74 545 mkw skupia przede wszystkim specjalistyczne i popularne marki, związane z budowaniem, wykończeniem i aranżacją domu. Dzięki unikatowej formule portfolio, park handlowy oferuje lubiane przez konsumentów sklepy z różnych branż: spożywczej, modowej, elektronicznej, sportowej czy artykułów pierwszej potrzeby. Na terenie Homepark Targówek działa również przychodnia medyczna, klub fitness oraz punkty gastronomiczne. Oferta parku stale poszerza się o nowe segmenty, jak również o uznane sklepy z zakresu wyposażenia wnętrz.
Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland.
HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki
i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze, sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.
Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,1 miliarda euro zawiera ponad 50 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, posiadających łącznie 2000 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.