Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-02-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa Bliskiego Konta Pocztowego

150x110

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową nowego w ofercie konta osobistego. Spoty reklamujące Bliskie Konto Pocztowe będzie można obejrzeć w telewizji do 12 marca br.

W poniedziałek, 20 lutego br., Bank Pocztowy  rozpoczął telewizyjną kampanią Bliskiego Konta Pocztowego. To jedno z dwóch nowych w ofercie Banku kont osobistych. Drugim jest Pocztowe Konto Bez Ograniczeń.

Oba ROR-y dostępne są w ofercie Banku Pocztowego od 1 lutego 2017 r. Od tego momentu Klienci mogą przystąpić również do Programu Same Korzyści. Pozwala on na uzyskanie 5% zwrotu kwoty płatności dokonanych kartą do konta w jednej z trzech kategorii do wyboru: zdrowie, kultura, sport i rekreacja. Dzięki Programowi, na konto Klientów co miesiąc może trafić zwrot w wysokości do 20 zł, łącznie do 200 zł w 2017 r.

- Staramy się docierać do naszych Klientów na wiele sposobów. Dlatego po kampanii w mediach regionalnych przeprowadzonej w grudniu 2016 r. i styczniu br., podczas której promowaliśmy produkty kredytowe Banku, przy promocji nowego konta osobistego z naszej oferty wybraliśmy duże, ogólnopolskie stacje telewizyjne. Konsekwentnie stawiamy na animowaną kreację, której towarzyszy wpadająca w ucho rymowanka – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego.

Spoty reklamujące Bliskie Konto Pocztowe emitowane będą w kanałach TVP1, TVP2, grupie kanałów tematycznych TVP, Polsacie, grupie kanałów tematycznych Polsat oraz w TV Trwam do 12 marca br.

Kampanię telewizyjną uzupełni obecność reklamy nowego konta Banku Pocztowego na łamach tygodnika Gość Niedzielny, który dociera do klientów Banku Pocztowego. Reklamy prasowe pojawią się w 5- ciu kolejnych wydaniach tygodnika, tj. 19 i 26 lutego, 12 i 26 marca oraz 9 kwietnia br. 

Za kreację spotu, którego bohaterką jest sympatyczna, wesoła kobieta oraz jej równie radosny pies odpowiadała Agencja Ambasada, a jego produkcją zajęła się Flota Filmowa. Zakupu mediów do kampanii Banku Pocztowego dokonał dom mediowy Effective Media.



dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS