Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-09-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wystartowało ZŁOTOBRANIE – loteria Solidarności ze złotymi nagrodami

 

Jesienne dni osładzać i ozłacać będą Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia. Od września do końca listopada potrwa przygotowana przez Solidarność loteria „Złotobranie”. W puli nagród codziennie czekają złote nagrody: złotówki na kartach przedpłaconych, a w wielkim finale do wygrania jest złoty samochód – Toyota Yaris.

Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia to doskonale znane praliny z portfolio marki Solidarność, których smak łączy pokolenia. Klasyczne zestawienie owoców i wykwintnej czekolady deserowej sprawia, że są częstym wyborem na prezent, nie tylko dla najbliższych. Teraz, kupując dowolne konfekcjonowane opakowanie pralin Śliwka Nałęczowska lub Złota Wiśnia, codziennie można wylosować gotówkę, a w finale – złoty samochód.

W puli do wygrania znalazły się karty przedpłacone o nominałach 100, 200 i 500 zł. i łącznej wartości 170 tys. złotych. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić dowolne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej lub Złotej Wiśni, zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie www.zlotobranie.pl lub wysyłając SMS-a. Zgłoszenia można przesyłać od 1 września do końca listopada br. Informację zwrotną o ewentualnej wygranej, uczestnik loterii otrzymuje natychmiast po rejestracji paragonu. Wśród wszystkich konsumentów, którzy wezmą udział w promocji, 6 grudnia br. zostanie rozlosowana nagroda główna: unikatowa jak Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia – Toyota Yaris w złotym kolorze marki Solidarność.

Loterii towarzyszy szerokie wsparcie w mediach. Od początku akcji, komunikacja będzie prowadzona w internecie (kampania on-line i działania w mediach społecznościowych). Na październik zaplanowano kampanię w telewizji, emisje spotów w radiu i reklamę w prasie. W punktach sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym wyeksponowane zostaną dedykowane materiały POS i standy.

Za strategię akcji promocyjnej i kreacje na jej potrzeby odpowiada agencja 1st LINE. Zakup mediów powierzono Initiative Media. Działania online zaplanował PURE PLAY. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS