Zebra Technologies ogłosiła dziś, że została uznana za lidera zaangażowania dostawców w 2022 r. przez organizację CDP. Jest to instytucja non-profit, która prowadzi światowy system ujawniania informacji o zaangażowaniu w ochronę środowiska firm i instytucji publicznych. Zebra znalazła się w grupie 8% czołowych firm współpracujących z dostawcami w zakresie przeciwdziałania zmianom klimatycznym.
Prowadzony przez CDP coroczny system Supplier Engagement Rating niezależnie ocenia strategie zaangażowania dostawców w celu uznania najlepszych praktyk i przyspieszenia działań mających na celu ograniczenie emisji w globalnych łańcuchach dostaw. Zebra znalazła się w grupie 8% najlepszych ocenionych pod względem zaangażowania dostawców w kwestie zmian klimatycznych.
"Jesteśmy wdzięczni za wsparcie i zaangażowanie naszych dostawców na całym świecie, wykorzystujemy najlepsze praktyki do poprawy zrównoważonego rozwoju w naszej własnej działalności i dla naszych klientów" - mówi Tami Froese, Chief Supply Chain Officer, Zebra Technologies. "To wyróżnienie ze strony CDP potwierdza nasze zaangażowanie w mierzenie i ograniczanie ryzyka klimatycznego w ramach naszego łańcucha dostaw, a także kontynuowanie naszych wysiłków na rzecz ochrony środowiska."
Zgodnie z inicjatywą Science Based Targets, Zebra zobowiązuje się do 15-procentowej bezwzględnej redukcji emisji gazów cieplarnianych z zakresu trzeciego, pochodzących z zakupionych towarów oraz użytkownych przez klientów sprzedanych produktów do 2030 r. w stosunku do poziomu bazowego z 2020 r. Aby osiągnąć ten cel, firma skupia się na zaangażowaniu dostawców, innowacjach produktowych i inicjatywach dotyczących zrównoważonego rozwoju w ramach gospodarki cyrkularnej.
"Mówiąc wprost, jeśli firma chce prowadzić działalność w przyszłości, musi zacząć zwracać uwagę na środowisko i współpracować z dostawcami, tak aby napędzać zielone działania w łańcuchu dostaw" - tłumaczy Sonya Bhonsle, Global Head of Value Chains, CDP. "Dlatego już teraz musimy zobaczyć przywództwo środowiskowe ze strony firm poprzez wspólne rozwiązywanie problemu ich wpływu na zmiany klimatyczne i przyrodę, współpracę z dostawcami w zintegrowany sposób, który uwzględnia ekologię jako standard, oraz zachęcanie do tego zaangażowania w ramach ich organizacji".
Aby zobaczyć pełną klasyfikację "Supplier Engagement Leaderboard 2022", odwiedź stronę CPD.