Paczkomaty InPost oraz radiowa Trójka wydały kalendarz by uczcić zaangażowanie
ponad 50 tysięcy Polaków w akcję „PioSęki czyli drzewa przebojów”. Na jego kartach możemy oglądać artystów, którzy wsparli projekt swoim zaangażowaniem. Dochód
z kalendarza zostanie w całości przekazany na działalność fundacji WWF. Do jego sprzedaży i promocji zostaną wykorzystane niestandardowe kanały komunikacji jak facebook, Groupon, profilowane e-mailingi oraz działania PR.
W maju tego roku przez Polskę przetoczyła się zielona rewolucja. Za sprawą projektu „PioSęki czyli drzewa przebojów”, każdy mógł zamówić sadzonkę drzewa dla siebie i dla bliskiej osoby. W akcję, której partnerem był m.in. Paczkomaty InPost zaangażowało się ponad 50 tysięcy Polaków. Do sukcesu inicjatywy przyczynił się zarówno patronat medialny radiowej Trójki, dzięki czemu akcja nie schodziła z anteny rozgłośni, jak i wykorzystanie nowoczesnych kanałów komunikacji – aplikacji w Internecie, e-mailingów, silnego wsparcia PR, czy fali eventów.
Teraz, na wszystkich fanów i uczestników inicjatywy czeka nie lada gratka. By uczcić zaangażowanie 50 tysięcy Polaków w akcję, jej partner Paczkomaty InPost oraz radiowa Trójka przygotowały kalendarz, który dokumentuje pracę artystów zaprzyjaźnionych ze stacją, w czasie tworzenia Muzycznej Alei Gwiazd na warszawskim Ursynowie. Na kartach kalendarza możemy oglądać: Kubę Badacha, Katarzynę Groniec, Zbigniewa Hołdysa, Roberta Jansona, Kasię Kowalską, Beatę Kozidrak, Anitę Lipnicką, Małgorzatę Ostrowską, Janusza Panasewicza, Johna Portera, Muńka Staszczyka i Mietka Szcześniaka. Całość dochodów z kalendarza zostanie przeznaczona na działalność fundacji WWF zajmującej się ochroną środowiska.
„Paczkomaty InPost od początku swojego istnienia wdrażają proekologiczne rozwiązania na każdym etapie działalności biznesowej. Zaangażowanie w akcję „PioSęki czyli drzewa przebojów” to naturalny efekt tej filozofii i prawdziwej potrzeby osób pracujących dla Paczkomatów InPost. Tym bardziej cieszy nas sukces inicjatywy. Rzadko spotykamy się z tak dużym zaangażowaniem w akcje ochrony środowiska – zarówno ze strony Polaków, jak i gwiazd. Dlatego postanowiliśmy uczcić inicjatywę kalendarzem, by zielona rewolucja trwała w naszych domach przez cały rok.” – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomaty InPost.
Podobnie jak podczas trwania samej akcji, do sprzedaży kalendarza i jego promocji zostaną wykorzystane niestandardowe kanały komunikacji. Działania marketingowe będą prowadzone na facebook’u, m.in. poprzez komunikację na jednym z najbardziej popularnych komerycyjnych fan page’ów – Paczkomaty InPost, promocję na serwisie Groupon oraz profilowane e-mailingi. Wydawnictwo otrzyma także wsparcie w postaci aktywności PR.
Jeszcze do 6 grudnia kalendarz można nabyć w ramach przedsprzedaży w specjalnej cenie 29,95 zł (zamiast 38,95 zł). Wszystkie kalendarze zostaną wysłane do Paczkomatów InPost za 0 zł.
Więcej informacji na temat kalendarzy na profilu Paczkomatów na Facebooku.
***
W ramach akcji „PioSęki – czyli drzewa przebojów”, dzięki hojności sponsorów, w maju tego roku wysłaliśmy bezpłatnie ponad 50 tysięcy sadzonek: buków, dębów, jodeł i klonów. Wszystkie drzewka dostarczyły nieodpłatnie Paczkomaty InPost. Kampania zbiegła się
w czasie z obchodami 50 rocznicy istnienia radiowej Trójki, która objęła inicjatywę patronatem medialnym. Pierwsze drzewo w ramach akcji - 30-letni Klon posadzili na warszawskiej Agrykoli Marek Niedźwiecki i Piotr Baron, by uczcić 30-lecie Radiowej Listy Przebojów Trójki. Kolejne 30 drzew Radiowa Trójka wysłała do polskich miast, które aktywnie włączyły się w edukację ekologiczną zachęcając mieszkańców do sadzenia drzew. To pociągnęło za sobą falę lokalnych eventów. W projekt włączyła się cała plejada fantastycznych artystów, zachęcając swoich fanów do sadzenia drzew. Działania pociągnęły lawinę zamówień wśród Polaków - rozdawaliśmy 15 drzewek na minutę!
W efekcie zielonej fali, która przeszła przez całą Polskę, posadziliśmy wspólnie drzewa, które dadzą powietrze 300 tysiącom ludzi!