W dniach 19 - 20 października br. mieszkańcy Szczecina będą mogli po raz drugi wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczy ponad 40 restauracji, barów i kawiarni. Każdy lokal biorący udział w akcji w weekend „Korony Smakosza” zaoferuje swoim klientom minimum jedno danie za pół ceny.
Celem „Korony Smakosza” jest promocja szczecińskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród turystów oraz mieszkańców miasta. Głosujący będą oceniać restauracje w 9 kategoriach:
- wystrój lokalu
- jakość obsługi
- smak potraw
- atmosfera
- lokal na spotkania z przyjaciółmi
- lokal na rodzinny obiad
- lokal na romantyczny wieczór
- lokal na lunch
- lokal z najlepszą relacją jakość - cena
W sumie w dniach 19 – 20 października głosować będzie można na ponad 40 szczecińskich restauracji, barów i kawiarni. Lokale walczące o prestiżowy tytuł oznaczone będą specjalnym plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”. Ich pełną listę będzie można również znaleźć na stronie www.koronasmakosza.pl oraz poniżej.
Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów. Lokal, który otrzyma najwięcej głosów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bony na zakupy w hali MAKRO. Osoby, które wezmą udział w plebiscycie, będą mogły zdobyć cenne nagrody rzeczowe, w postaci bonów na zakupy do Makro.
Zeszłoroczna, szczecińska „Korona Smakosza” cieszyła się uznaniem restauratorów i konsumentów. W sumie w akcji wzięły udział 42 lokale, na które oddane zostało ponad 3800 głosów.
Plebiscyt „Korona Smakosza” organizowany jest od 2010 roku w największych polskich miastach. W zeszłym roku tytuł „Korony Smakosza” swoim ulubionym lokalom gastronomicznym przyznali mieszkańcy takich miast jak Rybnik, Gdańsk, Rzeszów, Katowice, Zabrze, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Koszalin i Warszawa. W sumie w 2012 roku do walki o „Koronę Smakosza” stanęło prawie 500 restauracji, barów i kawiarni z całej Polski, na które konsumenci z całej Polski oddali ponad 30 000 głosów.
LISTA LOKALI
Czekoladowa | ul. Wojska Polskiego 17, 70-470 Szczecin |
Restauracja „Opera” dawna „Na Kuńcu Korytarza” | ul. Korsarzy 34, Zamek Książąt Pomorskich, 70-540 Szczecin |
Bistro KROOPNIK | ul. Monte Cassino 36 (pl. Odrodzenia), 70-465 Szczecin |
ZigZac | Pl. Kościuszki, Al. Piastów 57/18, Szczecin |
Restauracja rybna „Chief” | ul. Rayskiego 16, 70-442 Szczecin |
Restauracja japońska „SUSHI MADO” | ul. Pocztowa 20/10, 70-361 Szczecin |
Soffi Flower Coffee | ul. Księcia Bogusława X 1/1, 70-440 Szczecin |
GREEN WAY | ul. Krzywoustego 16-17, 70-251 Szczecin |
Park Hotel | ul. Plantowa 1, 70-527 Szczecin |
Pannekoekenrestaurant „HAGA” | ul. Sienna 10, 70-542 Szczecin |
Statek ŁADOGA | ul. Jana z Kolna, 71-603 Szczecin |
RICORIA RISTORANTE | ul. Powstańców Wlkp. 20, 70-110 Szczecin |
Pizza KING | Pl. Lotników 7, Szczecin |
Restauracja „CHATA” | Pl. Hołdu Pruskiego 8, 70-550 Szczecin |
Brama Jazz Cafe | Pl. Hołdu Pruskiego 1, 70-550 Szczecin |
Restauracja „Zbójnicka” Gospoda | ul. Monte Cassino 6, 70-464 Szczecin |
Restauracja „WSPOMNIENIE” | Al. Wojska Polskiego 63, 70-476 Szczecin |
Restauracja „ZAMKOWA” | ul. Rycerska 3, 70-537 Szczecin |
CAFE BAR | ul. Jagiellońska 80, 70-362 Szczecin |
VARIETTE Club Restaurant | ul. Ledóchowskiego 19, 70-004 Szczecin |
POMIĘDZY | ul. Sienna 9, 70-542 Szczecin |
Winiarnia CITY WINE LA PASSION DU VIN | ul. Sienna 8, 70-542 Szczecin |
Restauracja VINCENT oraz Vis a Vis | ul. Tkacka 68, ul. Tkacka 2a, Szczecin |
Restauracja AVANTI | Al. Papieża Jana Pawła II 43, 70-415 Szczecin |
PRYWATKA | ul. Ks. Bogusława X 8, 70-440 Szczecin |
Restauracja Winiarnia BACHUS | ul. Sienna 6, 7-542 Szczecin |
Restauracja BOHEMA | ul. Wojska Polskiego 67, 70-478 Szczecin |
Klub Smakosza CH Stara Cegielnia | ul. Przyjaciół Żołnierza 128a, 71-671 Szczecin |
Restauracja RUCOLA | Al. Piastów 41, 71-065 Szczecin |
Restauracja HARNAŚ | ul. Sienna 7, 70-452 Szczecin |
TAWERNA NA RYNKU | ul. Sienna 4, 71-542 Szczecin |
Restauracja „Z drugiej strony lustra” | ul. Piłsudskiego 18/2, 70-460 Szczecin |
Willa Ogrody | ul. Wielkopolska 19, 70-451 Szczecin |
PUBLIC CAFE | ul. Wielka Odrzańska 18a, 70-535 Szczecin |
CAFEIN | ul. Kaszubska 67/1, 70-403 Szczecin |
bArtystycza Social Club | ul. Mariacka 26/3, 70-546 Szczecin |
Pizzeria MAYOLA | ul. Koński Kierat 17, 70-563 Szczecin |
AMERICAN CLUB | ul. Ks. Bogusława X 1-2, 70-242 Szczecin |
Restauracja Szczecin | ul. Felczaka 9, 71-417 Szczecin |
Restauracja EURO CLUB | ul. Jagiellońska 71, 70-001 Szczecin |
NIEBO Wine Bar Cafe | ul. Nowy Rynek 5, 70-542 Szczecin |
Restauracja Sphinx | Al. Niepodległości 36, 70-404 Szczecin |
Classic New York Pizza | ul. Wojska Polskiego 24, Szczecin |
Restauracja Stara Piekarnia | ul. Józefa Piłsudskiego 7, 70-422 Szczecin |
Restauracja TRATTORIA TOSCANA | Pl. Orła Białego 10, 70-562 Szczecin |
Restauracja Planeta Cafe&Resto | ul. Osiek 7, 70-535 Szczecin |
Caffe Venezia | Pl. Orła Białego 10, 70-562 Szczecin |
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl
METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.