Agencje Public Dialog i Eureka zostały docenione w międzynarodowym konkursie Stevie® Awards 2022. Projekt „Xiaomi Kite Cup driven by Land Rover” został nagrodzony złotą statuetką w kategorii: „Sponsroship”. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono ponad 1000 prac z całego świata, oceniało je ponad 300 ekspertów.
Zgłoszony przez Eureka i Public Dialog projekt zdobył najwyższe noty w kategorii Communications or PR Campaign of the Year: sponsorship. Xiaomi Kite Cup driven by Landrover to cykl zawodów w randze Pucharu Polski oraz Mistrzostw Polski
w kitesurfingu i wingfoilu.
„To wielkie wyróżnienie i cieszymy się, że udało nam się zdobyć najwyższe oceny przez jury dla tego projektu, którego zajmowaliśmy się komunikacją w zeszłym roku. Nagroda cieszy tym bardziej, że osobiście uprawiam kitesurfing. To wyróżnienie pokazuje, jak można połączyć sportową pasję z pracą” - powiedział Paweł Bylicki, CEO agencji Public Dialog
„Pierwsze zawody z cyklu Kite Cup zorganizowaliśmy 17 lat temu. Wtedy nie była to znana dyscyplina sportu. Dziś kitesurfing ma już tak wielu fanów na świecie, że znalazł się w programie Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku. Mam nadzieje, że między innymi dzięki naszym zawodom i zaangażowaniu, Polacy zdobędą najwyższe stopnie na podium. Nas natomiast w przyszłym roku czeka wyjątkowa, bo jubileuszowa - 18 edycja. Już dziś zaczynamy nad nią pracować.” – powiedział Michał Zieliński, CEO agencji Eureka