Media Group Sp. z o.o.
jesteśmy największym, niezależnym domem mediowym na polskim rynku reklamy. W naszych działaniach kierujemy się przede wszystkim skutecznością działań. Nie boimy się odważnych pomysłów, ale zawsze potrafimy je analitycznie uargumentować.
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Media Assistant
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów planowana i realizacji działań marketingowych
Od osoby aplikującej oczekujemy:
znajomości pakietu MS Office (Excel)
umiejętności analitycznego myślenia i syntezy wniosków
otwartości, entuzjazmu oraz aktywności w codziennej pracy
dobrej znajomości języka angielskiego
orientacji na rozwiązywanie problemów
zainteresowania mediami cyfrowymi
umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu
wykształcenia wyższego (ew. ostatni rok studiów)
Oferujemy:
stałą pracę w pełnym wymiarze czasu w stabilnej i rozwijającej się firmie,
możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju,
premie uznaniowe,
wyszkolenie na kompetentnego media plannera,
możliwość dogłębnego poznania rynku reklamy,
pracę w centrum Warszawy,
pracę wśród życzliwych i ciekawych ludzi.
opiekę medyczną
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji CV oraz Listu Motywacyjnego na adres: monika.nitowska@mediagroup.com.pl
Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko wybranym osobom. Prosimy o dołączenie do życiorysu klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 poz. 883).
Przyjmujemy jedynie aplikacje z dołączonym listem motywacyjnym.
Co Cię motywuje do pracy w mediach/marketingu?