SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sanah reklamuje lokatę na 8 proc. w Credit Agricole

Bank Credit Agricole rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamującej lokatę mobilną z oprocentowaniem w wysokości 8 proc. W reklamach razem z Dawidem Podsiadło występuje Sanah.

Sanah w reklamie Credit Agricole Sanah w reklamie Credit Agricole

W spocie z kampanii Sanah śpiewa fragment swojego przeboju „Ale jazz!” mówiący o „kawce na wynos”. Mina rzednie piosenkarce, gdy zauważa kwotę na rachunku za prąd.

Dawid Podsiadło i pracownica Credit Agricole informują, że w okresie wysokiej inflacji warto oszczędzać, a bank w swojej aplikacji mobilnej oferuje lokatę z oprocentowaniem w wysokości 8 proc. (można na niej wpłacić od 1 do 75 tys. zł na 270 dni).

 

W poprzedniej odsłonie kampanii razem z Dawidem Podsiadło wystąpił Robert Makłowicz.

Kreację kampanii przygotowała agencja Just. Za produkcję spotów odpowiadał Opus Film, za planowanie i zakup mediów - Zenith Media i Mindshare Polska (w internecie), a za kreację reklam internetowych - agencje Just i Point of View.

Dołącz do dyskusji: Sanah reklamuje lokatę na 8 proc. w Credit Agricole

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dlg
Tylko się cieszyć, że pieniądze zarobione przez bank na klientach trafiają do młodej piosenkarki, pewnie milionerki. Świetnie wydane środki na reklamę.
0 0
odpowiedź
User
Andrzej
Sanah? Pierwsze słyszę.
0 0
odpowiedź
User
~77
Banki jako poważne instytucje powinny być reklamowane przez ludzi w krawatach, a nie przez jakieś podlotki z mlekiem pod nosem.
0 0
odpowiedź