SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Electronic Arts z Facebookiem

Firma Electronic Arts zawarła pięcioletnie porozumienie z portalem społecznościowym Facebook.

Każdego miesiąca na Facebooku w internetowe gry gra ponad 200 milionów użytkowników. Zawarta umowa sprawi, że wyłącznym środkiem płatności w oferowanych przez EA tytułach będzie wewnętrzna waluta serwisu - Facebook Credits.

W czołowej dziesiątce najpopularniejszych gier na Facebooku są dwa tytuły oferowane przez należącą do EA firmę Playfish - Pet Society i Restaurant City. Wydawca zamierza także wprowadzić do serwisu takie gry jak Monopoly, Pogo, Scrabble i Boggle.

W ramach umowy, EA - podobnie jak pozostali twórcy aplikacji na Facebooku - będzie otrzymywać od portalu 70 proc. przychodu ze sprzedaży wirtualnych dóbr kupowanych za pomocą Facebook Credits.

"Gry stały się najpopularniejszą kategorią aplikacji na Facebooku. Dlatego naturalnym następnym krokiem dla EA jest rozszerzenie współpracy z serwisem i jego 500 milionami użytkowników. Naszym celem jest tworzenie najlepszych gier dopasowanych do platform, na których użytkownicy chcą grać" - stwierdził Barry Cottle, starszy wiceprezes i dyrektor generalny EA Interactive.

Dołącz do dyskusji: Electronic Arts z Facebookiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl