SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Häagen-Dazs chce być marką millenialsów, zmienia wizerunek po raz pierwszy w historii

Marka lodów premium Häagen-Dazs po ponad 56 latach istnienia na rynku zmienia wizerunek. Hasło przewodnie kampanii promocyjnej brzmi „Uczyń każdy dzień niezwykłym”.

Celem rebrandingu jest zerwanie z wizerunkiem nudnej, przewidywalnej marki i uatrakcyjnienie jej dla millenialsów. W ramach prowadzonych działań komunikacyjnych odświeżono logotyp marki i wygląd opakowań, które mają przede wszystkim atrakcyjnie prezentować się na zdjęciach w mediach społecznościowych. Za te część kampanii odpowiada Love Creative z Manchesteru. Nowe opakowania agencja stworzyła we współpracy z trzynastoma artystami, tak by jak najlepiej trafiły w upodobania millenialsów.

Oprócz odświeżenia identyfikacji wizualnej, postawiono także na komunikację na Facebooku i Instragramie - czyli platformach, gdzie millenialsi spędzają najwięcej czasu.

Kampania „Uczyń każdy dzień niezwykłym” promowana jest także sześcioma spotami reklamowymi, przybliżającymi jej hasło przewodnie. Za kreację filmów oraz działania w social mediach odpowiada londyński oddział agencji Saatchi & Saatchi.

Nowe hasło Häagen-Dazs - „Uczyń każdy dzień niezwykłym” -  ma wpisywać się w styl życia millenialsów oraz ich system wartości, oparty na otwartości i odwadze. To zdecydowany zwrot w stosunku do haseł, jakimi marka promowała się w przeszłości - „Nic nie smakuje lepiej niż prawdziwe”, „100% perfekcji”, „Zrobiona jak żadne inne”. Marka nowym hasłem podkreśla więź z konsumentami, w miejsce dotychczasowego akcentowania własnych atutów.

Nie bez wpływu na rebranding Häagen-Dazs pozostają także badania konsumentów. W rankingu brandów YouGov BrandIndex Häagen-Dazs zajmuje dopiero siódme miejsce pod względem popularności wśród osób z grupy wiekowej 18-24 lata. Liderem jest należąca do Unilevera marka Ben & Jerry’s. Można zatem przypuszczać, że właściciel Häagen-Dazs - koncern Nestlé - zechce zawalczyć o tę grupę konsumentów ze swoim konkurentem.

Dołącz do dyskusji: Häagen-Dazs chce być marką millenialsów, zmienia wizerunek po raz pierwszy w historii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl