SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Igor Jakuć odpowie za rozwój sprzedaży w kanałach internetowych w Provident Polska

Igor Jakuć objął na początku lipca stanowisko dyrektora departamentu rozwoju marki i sprzedaży w kanałach internetowych w Provident Polska.

Igor Jakuć na nowym stanowisku zastąpił Andrzeja Zackiewicza, który stanowisko dyrektora departamentu rozwoju marki i sprzedaży w kanałach internetowych zajmował od 2015 roku.

Będzie odpowiedzialny za budowanie silnej pozycji marki Provident na rynku, tworzenie i realizację strategii komunikacji marketingowej, podnoszenie efektywności działań marketingowych, a także planowanie i nadzór nad działaniami w poszczególnych kanałach marketingowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Igor Jakuć jest ekspertem i menedżerem z wieloletnim doświadczeniem, które zdobywał przede wszystkim w branży motoryzacyjnej, w takich spółkach jak: Chevrolet, General Motors, czy PSA.

Igor Jakuć poprzednio w Peugeot

Przed dołączeniem do Provident Polska, pełnił funkcję dyrektora marki Peugeot w grupie Stellantis, gdzie odpowiadał m.in. za komunikację i marketing dealerski, zarządzanie doświadczeniem klienta, digitalizację oraz kompleksową ofertę produktową i komercyjną. Jakuć aktywnie tworzył i realizował strategie marketingowe oraz promocyjne, uwzględniając wskaźniki wzrostu dochodowości, konwersji oraz customer journey.

- Wspólnie z zespołem chcemy rozwijać i wdrażać innowacyjne strategie marketingowe, które wykorzystają pełen potencjał nowoczesnych kanałów i narzędzi. Będziemy śledzić trendy, eksplorować nowe możliwości i dostosowywać nasze działania do zmieniających się preferencji naszych klientów - mówi Igor Jakuć.

 

Dołącz do dyskusji: Igor Jakuć odpowie za rozwój sprzedaży w kanałach internetowych w Provident Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl