Juho Wallenius szefem marketingu w Eurowag
Juho Wallenius został nowym wiceprezesem ds. marketingu w Eurowag, firmie oferującej usług płatnicze. Poprzednio to stanowisko zajmował Giacomo Tognoni.
Juho Wallenius będzie odpowiedzialny za wszystkie działania marketingowe firmy i skupi się na wzmacnianiu biznesu Eurowag w zakresie e-commerce i działań cyfrowych. Do jego zadań należeć będzie również wsparcie w budowaniu świadomości marki Eurowag na nowych rynkach europejskich.
- Uważam się za strategicznego myśliciela opierającego się na technologii i mocno wierzę, że najskuteczniejszy marketing to zawsze równowaga racjonalnych i emocjonalnych argumentów, połączenie sztuki i nauki, akt kreatywności i ciężkiej pracy. Cieszę się, że dołączam do firmy Eurowag już teraz, w fazie ciągłej ekspansji i rosnących wymagań dotyczących międzynarodowej świadomości marki i zasięgu marketingowego - mówi Juho Wallenius, nowy wiceprezes ds. marketingu w Eurowag.
Juho Wallenius ostatnio w Grupie Ferratum
Juho Wallenius przeszedł do zespołu firmy Eurowag z Grupy Ferratum, gdzie zajmował się koncepcją, brandingiem oraz uruchomieniem mobilnego banku grupy SweepBank.com. Pracował również w korporacjach, a także dla globalnych agencji reklamowych i cyfrowych, w tym TBWA. W swojej karierze pracował dla wiodących marek, takich jak Dell, Nike, Nissan, Pepsi i Xbox. Zajmował się digitalizacją procesów marketingowych i sprzedażowych, transformacją i repozycjonowaniem marek, a także dostosowaniem strategii sprzedaży i marketingu.
Eurowag zapewnia kompleksowe usługi płatnicze i technologiczne dla branży komercyjnego transportu drogowego w 15 krajach w całej Europie.
Dołącz do dyskusji: Juho Wallenius szefem marketingu w Eurowag