SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Klang Media po rebrandingu i z nowym zespołem

Klang Media zakończyła proces rozbudowy zespołu, rebrandingu i tworzenia nowej strony internetowej. Za zarządzanie firmą odpowiadać będą Magdalena Kowalska i Piotr Suchodolski.

Za zarządzanie Klang Media odpowiadać będą Magdalena Kowalska oraz Piotr Suchodolski, którzy zasili szeregi organizacji jako nowi partnerzy. Do zespołu dołączyły również Agnieszka Sopińska oraz Marta Zoll.

Magdalena Kowalska oraz Piotr Suchodolski kierują Klang Media

Magdalena Kowalska, partner w Klang Media, specjalizuje się w budowaniu reputacji liderów i firm, relacjach międzyludzkich, komunikacji strategicznej i inicjatywach wpływu społecznego, oraz zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Jej dotychczasowe doświadczenie w PR obejmuje przede wszystkim współpracę z liderami rynku, firmami z sektora finansowego, NGOsami, start-upami, a także osobami publicznymi. Jest założycielką i prezeską Instytutu Mindset fundacji na rzecz psychoedukacji i promocji zdrowia psychicznego. Ukończyła Filologię Polską na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowe Studia PR w Szkole Głównej Handlowej oraz CSR w Akademii Leona Koźmińskiego. W październiku 2022 roku rozpoczęła studia Psychologii na Uniwersytecie SWPS.

W zarządzaniu agencją Magdalena Kowalska wspierana będzie przez Piotra Suchodolskiego, eksperta z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy zarówno w wewnętrznych działach komunikacji, jak i w agencjach PR. Jest absolwentem historii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, London School of Public Relations, Nowoczesnej Komunikacji Marketingowej na Uniwersytecie SWPS oraz zarządzania projektami w Szkole Głównej Handlowej.

Do zespołu agencji Klang! dołączyły również Agnieszka Sopińska oraz Marta Zoll. Pierwsza z nich jest dziennikarką z wieloletnim doświadczeniem (Radio Zet, "Rzeczpospolita", "Dziennik", PAP), jak również ekspertką w dziedzinie public relations. Marta Zoll posiada z kolei kilkuletnie doświadczenie pracy w public relations dla dużych międzynarodowych organizacji z branży dóbr luksusowych (Swarovski, Louis Vuitton), finansowej, organizacji pozarządowych i firm konsultingowych. Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego, Bradford University School of Management oraz Istituto Marangoni w Mediolanie.

Klang Media został założony w 2018 r. Organizacja specjalizowała się dotychczas we współpracy z firmami z sektora finansowego, ze szczególną rolą branży fintech. Zajmowała się do tej pory zarówno obsługą z dziedziny digital PR, jak również działaniach marketingowych, takich jak produkcja contentu, SEO, komunikacja w social mediach. Obecnie to agencja specjalizująca się obsłudze firm z sektora finansowego, łącząca kompetencje z zakresu public relations i digital marketingu.

Dołącz do dyskusji: Klang Media po rebrandingu i z nowym zespołem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl