SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drugi sezon serialu „Komisarz mama” stracił 310 tys. widzów

Drugi sezon serialu „Komisarz mama” oglądało średnio 734 tys. widzów, o 310 tys. osób mniej niż pierwszy sezon pokazywany pół roku temu. Produkcja dała Polsatowi ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”, a wpływy z reklam wyniosły 18,22 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Komisarz mama 2”; fot. Polsat „Komisarz mama 2”; fot. Polsat

Premierowe odcinki nowego serialu „Komisarz mama” na antenie Polsatu oglądać można było w środy o godz. 21.05, w okresie od 1 września do 4 listopada br. Średnia widownia produkcji wyniosła 734 tys. osób, co przełożyło się na 5,82 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,04 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 836 tys. oglądających.

Dla porównania, pierwszy sezon emitowany w tym samym paśmie wiosną br., oglądało 1,04 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 7,45 proc., 7,89 proc. i 8,25 proc. Drugi sezon stracił 310 tys. widzów.

Z kolei nadawany rok temu w tym paśmie „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” śledziło 805 tys. osób (odpowiednio 6,39 proc., 6,36 proc. oraz 6,74 proc. udziału).

Polsat w paśmie nadawania drugiego sezonu serialu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. „Na dobre i na złe”, osiągała 12,02 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. mecze piłki nożnej i „Wielki test”; 10,24 proc.), a trzeci - TVN („Milionerzy” i „Top model”; 9,44 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat też był czwarty.

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków drugiego sezonu serialu wyniosły 18,22 mln zł. Dla porównania, pierwsza seria zarobiła 9,73 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Komisarz mama” to polska wersja francuskiego serialu „Candice Renoir” z 2013 roku. Fabuła kryminalno-obyczajowego serialu koncentruje się na 40-letniej komisarz, która wychowuje czworo dzieci. Widzowie główną bohaterkę poznają w momencie, kiedy po 10-letniej przerwie wraca do pracy do Wydziału Kryminalnego Policji.

W główną rolę w serialu wciela się Paulina Chruściel, w ważnych postaciach w produkcji występują Jakub Wesołowski, Anna Matysiak, Anna Dereszowska, Wojciech Zieliński i Krystian Wieczorek. Do obsady drugiego sezonu dołączyli Ewa Kasprzyk, Hanna Śleszyńska i Paweł Ławrynowicz.

Polsat kręci trzeci sezon, Marcin Bosak i Patricia Kazadi w obsadzie

Telewizja Polsat będzie kontynuować serial „Komisarz mama”. Aktualnie trwają zdjęcia do nowych odcinków produkcji, prace na planie rozpoczęły się 20 września. W nowych odcinkach do stałej obsady dołączy Marcin Bosak, a gościnnie pojawi się Patricia Kazadi.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: Drugi sezon serialu „Komisarz mama” stracił 310 tys. widzów

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michu
Dramat
0 0
odpowiedź
User
Wojtek23
Jak na Polsat bardzo przyzwoity!
0 0
odpowiedź
User
xrge
Ten serial zasłużył na dużo więcej. Nie wygląda na produkcję Polsatu, nie jest taki tandentny.
0 0
odpowiedź