SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Uzdrowisko Ustroń zmienia identyfikację wizualną

Uzdrowisko w Ustroniu (Beskid Śląski) rozpoczyna rebranding, w ramach którego zmieni się logo, a identyfikacja wizualna zacznie nawiązywać do najbardziej rozpoznawalnych budynków kurortu – Sanatorium Równica, Hotelu Wilga czy budynku Uzdrowiskowego Instytutu Zdrowia.

Uzdrowisko w Ustroniu zmienia swój logotyp. Znane kuracjuszom i mieszkańcom Śląska trójkolorowe serce (czerwień, zieleń i niebieski) zmieni się w serce dwukolorowe (czerwień i navy blue), które złożone zostało z dwóch litr „U”. Również logotyp będzie nawiązywał do ww. rozpoznawalnych budynków uzdrowiska.
 

– W ten sposób wyeksponujemy wizualnie naszą architekturę z lat 60. i 70., która jest wizytówką kurortu – mówi Izabela Bożek, dyrektor ds. marketingu uzdrowiska. – Nasz rebranding to nie tylko wizualna retromania. Odświeżyliśmy też wizję i misję naszego uzdrowiska, aby przystawała do wyzwań XXI wieku – dodaje.

W tym roku uzdrowisko zmieni także stronę internetową.  – Odświeżenie wizerunku uzdrowiska jest pierwszym krokiem, który ma sprawić, aby nie tylko mieszkańcy Śląska, ale i całej Polski, a nawet Środkowej Europy, kojarzyli Uzdrowisko Ustroń jako nowoczesne centrum zdrowia specjalizujące się w profilaktyce pierwotnej, wtórnej, rehabilitacji oraz leczenia i zapobiegania chorobom cywilizacyjnym  – mówi Wojciech Budzowski, prezes zarządu Uzdrowiska Ustroń

Dołącz do dyskusji: Uzdrowisko Ustroń zmienia identyfikację wizualną

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan Ewnik
Przy kilku rebrendingach pracowałem, kilka systemów wdrażałem i wiem, że to co mówi pani dyrektor marketingu, to tylko marketingowy bełkot. Równie dobrze można powiedzieć, że nowy nie symbolizuje górskiego położenia miejscowości, a stary to pokazywał. Tak samo jak zieleń lasów i błękit nieba. Dodatkowo nawiązywał też do kolorystyki herbu miasteczka.Obiektywnie lepszy logotyp zamieniono na gorszy, choć może cały system dopracowany jest lepiej. Ktoś dostał zlecenie, Pani dyrektor ma sukces, a reszcie to wisi. I tyle.
0 0
odpowiedź
User
Marek B.
Przy kilku rebrendingach pracowałem, kilka systemów wdrażałem i wiem, że to co mówi pani dyrektor marketingu, to tylko marketingowy bełkot. Równie dobrze można powiedzieć, że nowy nie symbolizuje górskiego położenia miejscowości, a stary to pokazywał. Tak samo jak zieleń lasów i błękit nieba. Dodatkowo nawiązywał też do kolorystyki herbu miasteczka.Obiektywnie lepszy logotyp zamieniono na gorszy, choć może cały system dopracowany jest lepiej. Ktoś dostał zlecenie, Pani dyrektor ma sukces, a reszcie to wisi. I tyle.


Rozumiem, że może Panu podobać się starszy logotyp, ale musi Pan przyznać, że ten nowy brand jest dobrze zaprojektowany. Kolor czerwony i navy blue dobrze ze sobą współgrają (wywiązuje się między nimi mocny, charakterystyczny kontrast - łatwy do zapamiętania). Ten pomysł z podwójny też U nie jest oczywisty. Starszy logotyp był okej, ale skoro dochodzi do rebrandingu i przewartościowania idei to zmiana również musi być wyraźna. TL;DR Nie zgadzam się z Panem.
0 0
odpowiedź
User
Longin
Typowo stockowe logo, sztampa i kicz. Mam nadzieje, że przynajmniej nie przepłacili.
0 0
odpowiedź