SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Loteria „Sezon na Sphinxa” promuje restauracje Sphinx (wideo)

W restauracjach Sphinx rozpoczęła się loteria „Sezon na Sphinxa”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencje GoldenSubmarine, Simple Frame i Practum Consulting oraz dom mediowy Starcom.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jeden lub więcej zestawów produktów promocyjnych (wybrane dania z menu Sphinx) i odebrać kupon ze zdrapką. Na każdym kuponie znajduje się kod uprawniający do udziału w losowaniu nagród rzeczowych, a na części kuponów dodatkowo znajduje się informacja o wygranej natychmiastowej produktu z menu Sphinxa. Kod należy zarejestrować SMS-owo, na stronie sezonnasphinxa.pl lub w aplikacji mobilnej. Zarejestrowane kody biorą udział w losowaniu nagród dziennych oraz nagród tygodnia i miesiąca.

Akcja zaczęła się 28 maja i potrwa do 25 listopada. Co miesiąc do wygrania będzie samochód Skoda Citigo, a pozostałe nagrody to m.in. iPhony, iPady, iPody, systemy muzyczne Wi-Fi i słuchawki marki Denon.

- Sphinx po raz pierwszy przygotował loterię o tak dużej skali i wartości nagród - podkreśla Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska. - Loteria jest skierowana do dotychczasowych klientów sieci Sphinx. Mamy nadzieję, że w ten sposób zachęcimy również wiele innych osób do odwiedzenia naszych restauracji - dodaje.

Loterię wspiera kampania reklamowa, która obejmie telewizję (od 7 do 30 czerwca i we wrześniu), radio i internet (w lipcu i sierpniu), kina Multikino oraz same restauracje Sphinx (plakaty, roll-upy, podkładki, ulotki, informacje w karcie dań).

Koncepcję i kreację loterii, serwis sezonnasphinxa.pl i aplikację mobilną, a także reklamy telewizyjne i radiowe przygotowała agencja GoldenSubmarine. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się  agencja Simple Frame, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działa PR realizuje agencja Practum Consulting.

Dołącz do dyskusji: Loteria „Sezon na Sphinxa” promuje restauracje Sphinx (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl