SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sphinx znów reklamuje loterię „Sezon na Sphinxa” (wideo)

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamującej loterię „Sezon na Sphinxa” promującą restauracje Sphinx (należące do Sfinks Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, Simple Frame, Practum Consulting i Starcom.

W loterii „Sezon na Sphinxa” należy kupić przynajmniej jeden z objętych nią dań z menu Sphinx, a kod z kuponu ze zdrapką należy zarejestrować SMS-owo, na stronie sezonnasphinxa.pl lub w aplikacji mobilnej.

Do wygrania są m.in. samochody Skoda Citigo, iPhone’y, iPady i sprzęt Denon.

Loteria zaczęła się pod koniec maja (przeczytaj o tym więcej) i potrwa do 25 listopada.

Obecna odsłona kampanii reklamującej loterię obejmuje telewizję (kilkadziesiąt kanałów z oferty Atmediów, TVN i Discovery), kina Multikino (15-sekundowy spot i aktywności offscreenowe: na ekranach plazmowych i tzw. infotixach przy kasach), internet oraz materiały BTL (m.in. informacje w „Menu Sphinx”).

Koncepcję i kreację loterii, serwis sezonnasphinxa.pl i aplikację mobilną, a także reklamy telewizyjne przygotowała agencja GoldenSubmarine. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się  agencja Simple Frame, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działa PR realizuje agencja Practum Consulting.

Dołącz do dyskusji: Sphinx znów reklamuje loterię „Sezon na Sphinxa” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl