SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Meta z kampanią "My Kind of Place" w Polsce

Meta rozpoczęła nową ogólnoeuropejską kampanię kierowaną do młodzieży "My Kind of Place". Partnerem polskiej odsłony jest Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.

Stworzona we współpracy z młodzieżą akcja ma przypominać o dostępnych narzędziach na Facebooku i Instagramie, które mogą być wykorzystane do kontrolowania swojej aktywności oraz dbania o bezpieczeństwo podczas korzystania z aplikacji. W ramach polskiej edycji kampanii Meta nawiązała współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę.

- W naszych działaniach na rzecz bezpieczeństwa online wiele uwagi poświęcamy mediom społecznościowym. Widzimy ich ogromny potencjał i podziwiamy nastolatków korzystających z nich w sposób świadomy i pozytywny. Staramy się tę postawę promować i wzmacniać. Jednocześnie uświadamiamy młodym ludziom zagrożenia, takie jak cyberprzemoc, niebezpieczne kontakty czy nadużywanie sieci, tak żeby potrafili ich unikać, a w ostateczności odpowiednio na nie reagować. Cieszymy się, że mamy w tych działaniach za sojusznika Meta. Wysoko oceniamy rozwiązania wspierające bezpieczeństwo (safety tools) nastoletnich użytkowników serwisów Meta i chętnie włączamy się w ich promocję w ramach akcji My Kind of Place – powiedział Łukasz Wojtasik z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

"My Kind of Place" przypomina o funkcjach Facebooka

Kampania "My Kind of Place" przypomina o funkcjach takich jak: Ukryte słowa - narzędzie, które ukrywa prośby o zgodę na otrzymywanie wiadomości, których nie chcesz widzieć, oraz obraźliwe komentarze – tak aby nie widzieli ich twoi obserwujący; kontrola nad komentarzami, tagami i oznaczeniami czy możliwość ustawienia dziennego limitu korzystania z Instagrama.

Inne funkcje, o jakich przypomina kampania, to Ograniczanie – funkcja pozwalająca stworzenie listy osób spośród twoich kontaktów, z którymi nie chcesz dzielić się treściami czy Twoja aktywność, pozwalająca zarządzać treściami, którymi użytkownik dzieli się na Facebooku i Instagramie.

Loulou João stworzyła serię filmów dla Mety

Seria filmów Mety, które przedstawiają sześć narzędzi bezpieczeństwa Facebooka i Instagrama, została stworzona przez Loulou João – afro-belgijską ilustratorkę i animatorkę 3D. Wykorzystując oprogramowanie 3D, tworzy swoją własną, unikalną rzeczywistość: cyfrowy świat, który składa się z cukierkowych postaci i obiektów. Postacie występujące w kampanii przeżywają przygody związane z dbaniem o bezpieczeństwo i kontrolowaniem swojej obecności w Internecie.

 

- Misją Meta jest budowanie bardziej otwartego i wzajemnie powiązanego świata oraz sprawienie, by użytkownicy mogli swobodnie dzielić się treścią. Jest to jedynie możliwe, gdy ludzie czują się bezpiecznie na naszych platformach. Aby o to zadbać, poczyniliśmy duże inwestycje w ochronę użytkowników oraz uruchomiliśmy nowe narzędzia, które zagwarantują bezpieczeństwo i dobre samopoczucie młodych ludzi na Instagramie i Facebooku. Ściśle współpracujemy również z ekspertami, takimi jak Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, aby zapobiegać problemom, które mogą zagrażać dobru młodych ludzi  – mówi Jakub Turowski, public policy director, CEE w Meta.

Dołącz do dyskusji: Meta z kampanią "My Kind of Place" w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mark
A potem algorytmik polryzujacy i cyk, nowe pokolenie walczacych braci. Odslonki musza sie zgadzac.
0 0
odpowiedź