SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejny producent rezygnuje ze sprzedaży musztardy rosyjskiej

Firma McCormick Polska, właściciel popularnej marki Kamis, także przestanie wytwarzać produkt pod nazwą musztarda rosyjska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej podobną decyzję podjęły jego konkurenci.

- W McCormick Polska podjęliśmy decyzję o zmianie nazwy musztardy rosyjskiej - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Dorosz z agencji Greatminds, obsługującej właściciela marki Kamis.

- Nowy produkt powinien pojawić się w sklepach w ciągu kilku najbliższych miesięcy. O szczegółach takich jak nowa nazwa oraz konkretna data będziemy informować na bieżąco - dodaje.

Dorosz przypomina, że firma McCormick zadecydowała o wstrzymaniu swojej działalności w Rosji i nie wytwarza już produktów na rynek rosyjski.

Musztarda rosyjska to nazwa, która wzięła się z tradycji. Ten produkt charakteryzuje się intensywnym ostrym smakiem, uzyskanym z połączenia dwóch gatunków gorczyc i jest inspirowany kuchnią rosyjską.

Jak informowaliśmy w czwartek również Prymat zdecydował, że produkowana przez niego musztarda rosyjska będzie teraz sprzedawana jako musztarda bardzo ostra. Produkt z nową etykietą już został wyprodukowany i dociera do sklepów w całej Polsce. 

Pod koniec marca również WSP "Społem" Kielce, producent słynnego Majonezu Kieleckiego zmieniła nazwę swojej musztardy rosyjskiej na musztardę ostrą. - Musztarda Kielecka ostra pojawi się na półkach sklepowych lada moment. Jesteśmy w trakcie wprowadzania produktu na rynek - mówi nam Agata Ciuruś z WSP "Społem" Kielce.

Słowo rosyjski odstrasza konsumentów

- Ludzie nie wybierali produktów ze słowem "rosyjski" w nazwie. Firma zareagowała na spadek sprzedaży. To bardzo krzepiąca informacja, która pokazuje, że bojkoty marek działają - tak o bojkocie mówił nam Michał Raszka, ekspert z zakresu marketingu i członek zarządu Grupa PRC Holding.

Kilka dni po rozpoczęciu inwazji militarnej Rosji na Ukrainę rosyjskie produkty wycofały ze swoich ofert czołowe sieci sklepów spożywczych, m.in. Biedronka, Lidl, Żabka, Kaufland, Carrefour i Aldi.

Dołącz do dyskusji: Kolejny producent rezygnuje ze sprzedaży musztardy rosyjskiej

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
kolej na pierogi ruskie i tablice mendelejewa
0 0
odpowiedź
User
żal pe el
Gdy cancel culture wejdzie za mocno...
0 0
odpowiedź
User
Spokojny
Do rewelacji Wirtualnych Mediów trzeba podchodzić z dystansem. Jeszcze niedawno pisali, ile to Auchan traci na bojkocie, aż przyszły dane, że liczba klientów wzrosła.
0 0
odpowiedź