SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2012 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

Biznes, finanse, prawo

Strony Onetu z tej kategorii miały 240 tys. użytkowników i 10 mln odsłon mniej niż przed rokiem. Serwisy Money.pl straciły w skali roku 160 tys. real users, a strony WP i Orange - 90 tys. real users i 6,5 mln odsłon. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 460 tys. użytkowników (wzrost o 25 tys.), którzy wykonali 2,78 mln odsłon (wzrost o 280 tys.).

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 3 663 024 73 845 988 18,90% tak
2 Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 3 377 199 46 085 213 17,42% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Biznes, finanse, prawo 3 152 510 52 242 043 16,26% tak
4 Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo 2 516 299 24 368 359 12,98% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 1 887 913 22 894 142 9,74% tak
6 Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 1 461 175 37 182 685 7,54% tak
7 Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 121 161 22 137 049 5,78% tak
8 egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 890 617 6 652 045 4,59% tak
9 Grupa Presspublica - Biznes, finanse, prawo 731 587 11 634 086 3,77% tak
10 nf.pl 721 228 8 142 663 3,72% tak
11 Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 700 627 10 709 326 3,61% tak
12 Grupa PTWP 652 415 8 030 628 3,37% tak
13 Grupa Gofin.pl 544 389 11 333 056 2,81% tak
14 Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo 467 990 2 776 478 2,41% tak
15 wirtualnemedia.pl 462 529 2 776 726 2,39% tak
16 Grupa Puls Biznesu 449 244 6 675 848 2,32% tak
17 Grupa Ringier Axel Springer - Biznes, finanse, prawo 417 814 3 080 047 2,16% tak
18 Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl 373 375 2 593 650 1,93% tak
19 krs-online.com.pl 354 371 - 1,83%  
20 legeo.pl 329 847 - 1,70%  


Informacje i publicystyka

Onet w tej kategorii stracił przez rok 390 tys. użytkowników i 7,5 mln odsłon, a WP i Orange - 450 tys. użytkowników i 44 mln odsłon. Za to strony Gazeta.pl zanotowały 17,7 mln odsłon więcej, a Polskapresse - 550 tys. real users i 29 mln odsłon więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 5 978 746 248 848 926 30,84% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Informacje i publicystyka 5 822 446 208 415 548 30,04% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 5 552 343 203 383 473 28,64% tak
4 Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 4 516 770 91 833 693 23,30% tak
5 Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 4 017 053 114 618 080 20,72% tak
6 Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 501 704 89 989 065 18,06% tak
7 Grupa Murator - Informacje i publicystyka 2 455 152 27 367 296 12,67% tak
8 Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka 2 423 824 57 904 682 12,50% tak
9 Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 190 338 67 995 414 11,30% tak
10 Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 049 303 10 675 802 5,41% tak
11 trojmiasto.pl 997 134 53 330 553 5,14% tak
12 Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka 994 229 8 782 907 5,13% tak
13 Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 971 134 32 366 473 5,01% tak
14 Grupa Netshare - Informacje i publicystyka 948 211 15 240 632 4,89% tak
15 Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 845 598 13 233 270 4,36% tak
16 Grupa Wprost.pl - Informacje i publicystyka 801 568 6 027 055 4,13% tak
17 Grupa Google - Informacje i publicystyka 736 114 - 3,80%  
18 Grupa Next Infor - dziennik.pl - informacje i publicystyka 720 999 11 518 507 3,72% tak
19 natemat.pl 599 003 - 3,09%  
20 Grupa Teleman.pl - Informacje i publicystyka 515 262 - 2,66%  


Kultura i rozrywka

YouTube zyskał w skali roku 515 tys. polskich użytkowników. Za to duży spadek - 1,55 mln real users i 120 mln odsłon - zanotowały strony o2. Natomiast serwisy Onetu miały milion użytkowników więcej, ale aż 415 mln odsłon mniej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 13 484 591 - 69,56%  
2 Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 6 988 266 238 072 649 36,05% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka 5 488 501 379 907 043 28,31% tak
4 Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka 4 789 915 202 041 366 24,71% tak
5 Grupa Spilgames 4 134 731 - 21,33%  
6 Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 3 994 897 202 416 431 20,61% tak
7 filmweb.pl 3 836 538 218 399 365 19,79% tak
8 Grupa Demotywatory.pl - Kultura i rozrywka 3 760 239 - 19,40%  
9 n-mobile.net 3 466 987 - 17,88%  
10 Grupa Kwejk.pl 3 016 320 - 15,56%  
11 Grupa Google - Kultura i rozrywka 2 920 631 - 15,07%  
12 goodgamestudios.com 2 832 122 - 14,61%  
13 Grupa TVN - Kultura i rozrywka 2 753 176 136 233 411 14,20% tak
14 Grupa Ipla 2 586 610 19 406 133 13,34% tak
15 tekstowo.pl 2 575 243 37 090 425 13,28% tak
16 besty.pl 2 276 007 - 11,74%  
17 Grupa Murator - Kultura i rozrywka 2 097 816 30 688 485 10,82% tak
18 wyspagier.pl 1 792 435 - 9,25%  
19 mlgame.pl 1 713 386 - 8,84%  
20 Grupa Gry-online.pl 1 635 927 34 025 848 8,44% tak


Motoryzacja

Strony Allegro z tej kategorii straciły przez rok 550 tys. real users i 64 mln odsłon. Nieznaczne wzrosty odwiedzalności zanotowały serwisy motoryzacyjne Onetu oraz WP i Orange, a niewielki spadek - witryny Interii.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro.pl - Motoryzacja 3 493 512 297 849 590 18,02% tak
2 Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 313 869 49 353 910 11,94% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja 2 122 582 30 546 956 10,95% tak
4 Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 240 023 18 118 718 6,40% tak
5 autocentrum.pl 1 154 009 24 057 852 5,95% tak
6 Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 1 121 649 12 242 925 5,79% tak
7 Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 1 019 558 18 164 217 5,26% tak
8 tablica.pl - tablica.pl - motoryzacja 876 214 122 913 797 4,52% tak
9 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 840 215 20 180 943 4,33% tak
10 Grupa V10.pl - Motoryzacja 551 004 - 2,84%  
11 Grupa Auto.pl 549 474 6 018 006 2,83% tak
12 Grupa Mobile 532 591 - 2,75%  
13 gumtree.pl - motoryzacja 492 913 - 2,54%  
14 Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl 484 215 3 022 722 2,50% tak
15 Grupa O2.pl - Motoryzacja 338 209 7 029 294 1,74% tak
16 Grupa NextWeb Media - Motoryzacja 305 165 2 279 579 1,57% tak
17 ls-world.pl 281 843 - 1,45%  
18 Grupa Next Infor - Motoryzacja 252 500 1 083 932 1,30% tak
19 Grupa Money.pl - moto.money.pl 236 027 1 814 672 1,22% tak
20 scigacz.pl 235 867 2 851 072 1,22% tak


Budownictwo i nieruchomości

Serwisy Muratora miały 280 tys. użytkowników i 4,5 mln odsłon więcej niż rok wcześniej, dzięki czemu awansowały na pierwsze miejsce. Spadły z niego strony Gazeta.pl, które straciły 110 tys. użytkowników, przy czym zyskały 10,5 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 746 853 22 578 765 9,01% tak
2 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 483 566 43 246 235 7,65% tak
3 Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości 1 420 155 42 654 933 7,33% tak
4 Grupa Allegro.pl - otodom.pl 969 047 32 829 753 5,00% tak
5 Grupa Melog.com - domy.pl 625 685 13 419 409 3,23% tak
6 gumtree.pl-gumtree.pl - nieruchomosci 511 794 - 2,64%  
7 Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 496 466 25 722 969 2,56% tak
8 tablica.pl - tablica.pl - nieruchomości 477 783 27 065 568 2,46% tak
9 Grupa Budujemydom.pl - Budownictwo, nieruchomości 437 022 2 163 631 2,25% tak
10 Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl 383 355 19 638 115 1,98% tak
11 Grupa Media Regionalne - regiodom.pl 297 166 1 976 786 1,53% tak
12 Grupa Morizon S.A. 263 378 2 895 695 1,36% tak
13 trovit.pl - mieszkania.trovit.pl 256 311 - 1,32%  
14 Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 244 143 4 609 466 1,26% tak
15 swiatkwiatow.pl 217 907 1 779 872 1,12% tak
16 Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości 207 710 2 726 521 1,07% tak
17 Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 196 736 1 106 892 1,01% tak
18 Grupa Projektoskop.pl - Budownictwo, nieruchomości 192 839 1 749 081 0,99% tak
19 Grupa Panorama Firm - budownictwo.pl 192 418 850 426 0,99% tak
20 Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości 184 521 2 566 409 0,95% tak


Edukacja

Wikipedia zanotowała 250 tys. polskich użytkowników więcej niż przed rokiem, a strony edukacyjne Google - 65 tys. więcej. Za to witryny Gazeta.pl zanotowały spadek wynoszący 670 tys. real users i 7 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wikipedia - Edukacja 9 925 326 - 51,20%  
2 Grupa Google - Edukacja 5 805 532 - 29,95%  
3 Grupa Gazeta.pl - Edukacja 3 303 117 31 114 012 17,04% tak
4 zadane.pl 2 595 923 - 13,39%  
5 Grupa Onet.pl - Edukacja 1 584 267 8 264 991 8,17% tak
6 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja 1 580 710 14 928 037 8,15% tak
7 bryk.pl 1 565 919 7 698 318 8,08% tak
8 szkolnictwo.pl 1 035 650 - 5,34%  
9 Serwisy edukacyjne PWN 979 517 - 5,05%  
10 pl.bab.la 867 278 - 4,47%  
11 Grupa O2.pl - Edukacja 861 185 7 823 907 4,44% tak
12 Grupa Netstel - Edukacja 832 774 - 4,30%  
13 klp.pl 755 317 - 3,90%  
14 Grupa GG Network - Edukacja 749 544 9 770 956 3,87% tak
15 edux.pl 650 683 - 3,36%  
16 Grupa Ling.pl 576 519 3 563 062 2,97% tak
17 Grupa Edgard 542 217 - 2,80%  
18 shvoong.com 528 843 - 2,73%  
19 ang.pl 499 853 - 2,58%  
20 matematyka.pisz.pl 413 766 - 2,13%  

 

 

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w listopadzie 2012 roku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
opierajac sie na statystykach alexa.com, za miesiac w zestawieniu powinien pojawic sie portal Karnowskich;] wpolityce.pl
0 0
odpowiedź
User
lolek
poprosze o informacje jakie strony wchodza w sklad grupy teleman.pl bo watpie aby ktos byl takim madrym aby wrzucic do publicystyki program tv? mam racje? bo jak nie mam to dajcie namiar na firme bede reklamowal wsrod imbecyli.
0 0
odpowiedź