SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Narzędzia budowy wizerunku w branży hotelarskiej

W dobie stałego rozwoju narzędzi marketingu można stwierdzić, że ich wagę dostrzegły już niemal wszystkie gałęzie biznesu. Dotyczy to także branży hotelarskiej, której liderzy, jak Best Western, wykorzystują ich potencjał.
 

W sieci, czyli gdzie?
Każdy zainteresowany nowymi mediami w kontekście marketingu przynajmniej raz spotkał się ze stwierdzeniem, że nieobecność w określonych kanałach online równoznaczna jest z nieistnieniem danej firmy. Hotele, poza oczywistą już dla większości stroną internetową, coraz chętniej sięgają także po social media, traktując je jako integralną część strategii biznesowej i ważny element planu marketingowego. Przykładowo, Best Western angażuje swoich gości poprzez Facebooka, Twittera, YouTube czy Instagrama. Sieć sięgnęła także do zasobów eksperckich i stworzyła dedykowanego podróżnikom bloga You Must Be Trippin'.

Całkowita mobilność
Obecność online w naturalny sposób pociąga za sobą konieczność dostosowania się nie tylko do aktualnych trendów konsumenckich, ale również do technologicznych preferencji użytkowników. Z tą myślą Best Western zdecydowała się na ulepszenie i całkowite przeprojektowanie swojej globalnej strony www. Jej nowa wersja zawiera wizualne, interaktywne elementy i jest w pełni responsywna, dostosowując się do wielkości ekranu urządzenia, z którego korzysta użytkownik. W efekcie, przeglądana zarówno ze smartfonu, tabletu, laptopa czy komputera stacjonarnego jest intuicyjna, bogata w obrazy i angażująca użytkownika. Co więcej, zintegrowana jest ze światowymi technologiami, jak chociażby Google Places API i wirtualne spacery 360 stopni, i jeszcze bardziej ułatwia wygodny booking online.

Biuro prasowe i monitoring mediów
Sieci hotelarskie coraz częściej dostrzegają także zalety płynące z prowadzenia regularnych i zorganizowanych kontaktów z dziennikarzami – zarówno branżowymi, jak i tymi pracującymi w mediach ogólnopolskich czy lokalnych. W ramach działań PR coraz częściej tworzą biura prasowe wewnątrz swoich struktur lub decydują się na outsourcing i wsparcie ze strony zewnętrznych agencji. Rozpoczynając regularne prowadzenie media relations, sieci przeważnie decydują się także na stały monitoring mediów, dzięki czemu mogą mierzyć efekty kierowanej do dziennikarzy komunikacji oraz sprawnie oceniać potencjalne źródła kryzysu wizerunkowego.

Nagradzana lojalność
W ramach działań marketingowych, sieci stawiają także na programy, dzięki którym mogą nagradzać oraz stymulować lojalność swoich klientów. Przykładowo, Best Western oferuje program Best Western Rewards®  i jako jedna z niewielu sieci na świecie zapewniania swoim gościom jeden z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie.

Dołącz do dyskusji: Narzędzia budowy wizerunku w branży hotelarskiej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://netpoint.systems
Wersja responsywna strony to dzis MUST HAVE
0 0
odpowiedź
User
Mateusz
Odpowiadam w swoim hotelu za stronę marketingu online i rzeczywiście zgodzę się, że bez pewnych narzędzi marketing w tych czasach nie istnieje. Responsywność witryny to baza, to prawda. Dodatkowo pozwala nam na obustronny kontakt, bo klient wysyłający zapytanie do naszego hotelu jednocześnie wpisuje swój e-mail do naszej listy mailingowej na e-mail i dzięki temu z użyciem odpowiednich aplikacji (korzystamy z Emu mail, bardzo łatwo stworzyć tam sprofilowane listy mailingowe) odsyłamy klientowi ofertę w późniejszym, niezależnym od potencjalnie pierwotnego czasu przybycia, terminie. Dzięki temu klienci mogą zapamiętać nas na dłużej, a jednocześnie w chwili potrzeby znalezienia miejsca noclegowego ofertę otrzymują zupełnie samoistnie.
0 0
odpowiedź