SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play rozszerza dostęp do sieci LTE, ponad 2,2 tysiąca miast w zasięgu

Play poinformował o uruchomieniu sieci LTE oraz LTE Ultra w 45 nowych miejscowościach liczących powyżej tysiąca mieszkańców. Obecnie w zasięgu LTE znajduje się ponad 2,2 tys. miejscowości w Polsce, zaś z technologii LTE Ultra mogą korzystać użytkownicy w prawie 1,7 tys. wsi i miast.

O postępach w budowie infrastruktury LTE poinformował w internecie Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play. W grudniu 2018 r. Play udostępnił usługi w sieci LTE w 28 miejscowościach liczących powyżej tysiąca mieszkańców. To oznacza, że w zasięgu LTE od Play znalazło się 2214 miast i wsi z populacją przekraczającą tysiąc osób, z czego 391 to miasta liczące powyżej 10 tys. mieszkańców.

W ostatnim miesiącu ub.r. operator rozbudował też infrastrukturę obsługującą usługi w technologii LTE Ultra dostępnej w Play od marca 2016 r. Tutaj pojawiło się 17 nowych miejscowości w których mieszkańcy mogą korzystać z LTE Ultra. W sumie Play zapewnia w Polsce dostęp do takiej sieci w 1692 miejscowościach powyżej tysiąca mieszkańców, w tym 381 to miasta w których mieszka z górą 10 tys. osób.

Poniżej zestawienie nowych miejscowości w których Play udostępnił zasięg LTE

Na koniec września br. sieć Play miała 15,02 mln klientów, w tym 12,72 mln aktywnych (8,99 mln abonentów i 3,74 mln użytkowników ofert prepaidowych).

Dołącz do dyskusji: Play rozszerza dostęp do sieci LTE, ponad 2,2 tysiąca miast w zasięgu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Kiedy sieć ponownie przywróci nadajnik Play OSW2903 w Brzeszczach, zdjęty około 15 kwietnia 2019 ??? Majówka za 2 dni i nadal mieszkańcy mający internet bezprzewodowy nie mogą korzystać z usługi. Dlaczego nie dajecie alternatywy i dlaczego nie pofatygowaliście się aby swoich abonentów poinformować o tym fakcie i jak długo będzie brak usługi? Trudno to zrozumieć jak traktujecie klientów...
Nie polecam sieci, jak można zostawiać swoich abonentów w takiej sytuacji bez alternatywy? Router nie ma opcji zmiany nadajnika na inny więc pozostaje korzystanie z innych sieci mając inne telefony
0 0
odpowiedź
User
irek
Nędza, nędza!!. nic nie dział poprawnie, internet w ogóle, wiecznie jakieś problemy... na reklamacje standardowa odpowiedź że wszystko w porządku. Dziś nikt nie może się do mnie dodzwonić jak by było zajęte pani z obsługi klienta mówi ze zgłoszenie techniczne od 24 H do 30 dni a ja prowadzę firmę płacłę w mediach za reklamy, a klijęci nie mogą się do mnie dodzwonić.... prawie każdej rozmowy nie można dokończyc w jednym kawałku, internet mobilny nie działa w ogóle musiałma podpisać umową u innego operatora a do PLAY płace "frajerskie" bo umowa ROZPACZ i Dziad na dziadzie NIGDY WIĘCEJ!!!
0 0
odpowiedź