SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat News, Superstacja i TVN24 BiS zyskują widzów. TVN24 na czele stacji newsowych

W marcu 2014 roku pozycję lidera oglądalności wśród stacji informacyjnych zajął kanał TVN24. Drugie miejsce należało do TVP Info, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskała Superstacja.

Kanał TVN24 w każdej minucie w marcu 2014 roku śledziło średnio 206 tys. widzów, czyli o 1,67 proc. mniej niż w marcu 2013 roku, a jego udział w rynku telewizyjnym jednak zwiększył się z 3,05 proc. do 3,08 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> „Wiadomości” na czele programów informacyjnych. „Fakty” z największym wzrostem

Druga lokata należała do kanału TVP Info, którego średnia minutowa widownia zmalała najbardziej w zestawieniu, bowiem o 8,05 proc. i wyniosła 191 tys. osób. Natomiast udział tej stacji w zeszłym miesiącu zmniejszył się o 0,17 pkt. proc. do 2,86 proc. Rok temu TVP Info emitowało jednak pasma lokalne przeniesione obecnie do TVP Regionalnej, a jego zasięg w sieciach kablowych był większy. Kanał wówczas musiał być nadawany przez operatorów na tzw. zasadzie must carry, zaś od września ub.r. stacja działa na podstawie koncesji satelitarnej.

Trzecią pozycję w zeszłym miesiącu zajął Polsat News. Jego widownia poszła do góry o 18,13 proc. do 86 tys. osób. Kanał ten w marcu br. zanotował 1,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym (rok wcześniej wyniósł on 1,06 proc.).

Natomiast oglądalność zajmującej czwartą pozycję informacyjno-rozrywkowej Superstacji zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 18,43 proc. i wyniosła 13 tys. osób. Z kolei udział tej telewizji wzrósł o 0,03 pkt. proc. i wyniósł 0,20 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem pozostał kanał TVN24, notując udział na poziomie 2,57 proc. (w porównaniu do marca 2013 roku wynik ten wzrósł o 0,22 pkt. proc.). Drugie miejsce należało do TVP Info, którego udział w tej grupie wyniósł 1,10 proc. (spadek o 0,42 pkt. proc.). Natomiast ostatnią lokatę podium zajął tutaj Polsat News (1,07 proc.; wzrost o 0,27 pkt. proc.).

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

Miesiąc

Rok

AMR

SHR %

SHR %

TVN24

marzec

2014

205 572

3,08%

2,57%

marzec

2013

209 070

3,05%

2,35%

WIRTUALNEMEDIA.PL

TVP Info

marzec

2014

191 009

2,86%

1,10%

marzec

2013

207 739

3,03%

1,52%

WIRTUALNEMEDIA.PL

Polsat News

marzec

2014

85 551

1,28%

1,07%

marzec

2013

72 421

1,06%

0,80%

WIRTUALNEMEDIA.PL

Superstacja

marzec

2014

13 445

0,20%

0,08%

marzec

2013

11 353

0,17%

0,07%

TVP Regionalna, TVN24 Biznes i Świat, Polsat Biznes, TVN Meteo i TOP programy na kolejnej stronie artykułu.

Dołącz do dyskusji: Polsat News, Superstacja i TVN24 BiS zyskują widzów. TVN24 na czele stacji newsowych

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nic nie rozumiem
Jak to jest, ze najwięcej zyskuje mala Superstacja, a najwięcej traci takie duże i bogate TVP Info?
0 0
odpowiedź
User
Apel
To jest oczywiście kłamstwo, bo w artykułach WM posługuje się na ogół procentami a nie jednostkami. W takim ujęciu zawsze te planktonowe stacje będą albo najbardziej zyskiwać albo tracić. Apel do Wirtualnychmediów aby zmienili wreszcie tą procentową zasadę bo ona ni jak nie oddaje rzeczywistości, kompletnie zamazując fakty, czyli to ile jednostek ogląda daną stację co jest najistotniejsze dla reklamodawców.
0 0
odpowiedź
User
Fakir
A co to znaczy "posługiwać się jednostkami a nie procentami"???
0 0
odpowiedź