SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sieć Piotr i Paweł zamyka kolejne sklepy, wkrótce pokaże placówkę w nowym standardzie

9 kolejnych placówek zamknęła w ostatnich dniach sieć Piotr i Paweł. W najbliższym czasie znikną kolejne dwa. Właściciele firmy zapowiadają prezentację nowej, wzorcowej placówki w Poznaniu.

Tylko w tym roku sieć Piotr i Paweł zamknęła już 23 placówki. Wśród nich jest 5 lokalizacji, które zmieniły szyld na Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Zamykane obecnie sklepy są punktami własnymi Piotra i Pawła ( a nie franczyzowymi).
Wśród nich są sklepy w Szczecinie, Wrocławiu, Grudziądzu, Pruszczu Gdańskim, Pile, Warszawie, i Łodzi. W środę zostaną zamknięte sklepy w Gdańsku i w Grudziądzu.Po zakończeniu procesu likwidacji nierentownych lokalizacji sieć będzie mieć 110 sklepów.

Jak podał serwis Wiadomościhandlowe.pl, Piotr i Paweł wprowadza nowy program lojalnościowy, który ma być również nowoczesną platformą komunikacji z konsumentem oraz planuje zintegrowaną kampanię, która ma repozycjonować markę.
Prezes sieci, Marek Miętka poinformował, że firma kończy  proces towarowania magazynu centralnego, co ma mieć bezpośrednie przełożenie na szerokość asortymentu w sklepach. Klienci otrzymają nową gazetkę promocyjną w drugiej połowie października.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sprzedaz-piotra-i-pawla-zmieni-rynek-sklepow-spozywczych-premium-klienci-coraz-czesciej-wybieraja-dyskonty##

Prezes Piotra i Pawła zapowiedział również otwarcie nowej, wzorcowej placówki sieci w prestiżowej lokalizacji w Poznaniu. Wszystkie te działania mają przyciągnąć nowych i odzyskać stałych klientów.

Aleksander Rosa, rzecznik prasowy firmy poinformował z kolei, że sieć Piotr i Paweł – mimo obecnej sytuacji, w której się znajduje – nie znika z rynku. Chce się skupić przede wszystkim na umacnianiu pozycji w tych lokalizacjach, gdzie ma klientów.

Założycielami sieci Piotr i Paweł są Piotr Woś i Paweł Woś. Obecnie liczy ponad 100 sklepów na terenie całego kraju. Z początkiem czerwca stanowisko prezesa i dyrektora generalnego Piotra i Pawła objął Marek Miętka, wcześniej związany z Tesco. Piotr i Paweł Wosiowe przeszli z zarządu do rady nadzorczej. Przez pierwsze lata działalności poznańska firma prowadziła swoje sklepy jako delikatesy. Kilka lat temu zmieniono je w supermarkety, poszerzając asortyment o tańsze towary.

Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia w ub.r. wynikało, że sklepy Piotr i Paweł uznawane są przez konsumentów za najdroższe miejsce zakupów.

Dołącz do dyskusji: Sieć Piotr i Paweł zamyka kolejne sklepy, wkrótce pokaże placówkę w nowym standardzie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Rok temu sklep sieci był w moim mieście, ale go zamknęli. Myślę, że jakby był połowę mniejszy to byłby lepiej, tak samo program lojalnościowy był dramatyczny... 5% odkładało się na kartę przy zakupach za minimum 300zł. Do tego dochodziły słabe promocje (produkt w promocji w Lidlu czy Biedronce jest w normalnej cenie) + wąski asortyment i do tego droższy.
0 0
odpowiedź
User
Iza
Trzymam kciuki! Piotr i Paweł to mój ulubiony supermarket więc zdecydowanie kibicuje żeby sieć przetrwała i miała taki asortyment jak dotychczas :)
0 0
odpowiedź