SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe na minusie w I kwartale, „Twój Styl” najchętniej kupowany

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Joy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 169 218 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do pierwszego kwartału 2016 roku pismo to zanotowało stratę wynoszącą 0,09 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem było „Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 88 266 egz., po spadku o 3,56 proc.

Z siódmej na trzecią pozycję awansował magazyn „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w pierwszym kwartale br. uplasowała się na poziomie 64 561 egz., po spadku o 0,87 proc.

Największy spadek, wynoszący 38,61 proc., zanotował „Joy” (Marquard Media Polska). Jego wynik wyniósł 39 674 egz. W zestawieniu spadł on z 8. lokaty na 12.

W marcu 2017 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli „Twojego Stylu”, wyniosła 156 899 egz., po spadku o 1,98 proc. Na drugiej pozycji znalazło się „Avanti” (131 250 egz., do góry o 6,17 proc.), a podium uzupełnia „Uroda Życia” (Edipresse Polska; 91 112 egz., wzrost o 56,84 proc. - największy w zestawieniu), która przed rokiem była 9.

Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „Women’s Health” (Motor-Presse Polska) - było to 38,21 proc. do 42 455 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe na minusie w I kwartale, „Twój Styl” najchętniej kupowany

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ok
We wszystkich tych magazynach sa co miesiac te same od lat bzdury zmienija się tylko twarze amatorow na okładkach NIC wiecej
0 0
odpowiedź
User
kaka
Niestety, tam nie ma żadnego dziennikarstwa, żadnego obiektywizmu, to jest content marketing firm reklamujących się w tych pożal się boże "magazynach"...
0 0
odpowiedź
User
dobra robota
SHAPE na plusie!
0 0
odpowiedź