TVN24 wyprzedził TVP Info w marcu. Duże wzrosty Fokus TV i Stopklatka TV (top 25)
W marcu br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia kanał TTV. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w marcu 2016 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,69 proc. W porównaniu do marca ub.r. zwiększył się on o 30,39 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców. W marcu 2015 roku stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,01 proc., zyskał on w skali roku, chociaż niewiele (0,67 proc.).
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała stacja TTV. Jej udział zwiększył się o 25,20 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,54 proc.
Natomiast na czwarte miejsce spadły TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,39 proc., po wzroście wynoszącym 7,75 proc.
Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Rozrywka, która rok wcześniej była siódma (1,15 proc.; do góry o 23,66 proc.).
W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (0,99 proc.; do góry o 3,13 proc.), Stopklatka TV (również 0,99 proc.; + 25,32 proc.), TVP3 (0,89 proc.; spadek o 10,10 proc. - jedyny w top 10), Fokus TV (0,88 proc.; + 35,38 proc. - największy wzrost w top 10) i Polo TV (0,83 proc.; + 10,67 proc.).
Stacja |
Wszyscy 4+ |
||
marzec 2015 |
marzec 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
||
1 |
TVN24 |
2,83% |
3,69% |
2 |
TVP INFO |
2,99% |
3,01% |
3 |
TTV |
1,23% |
1,54% |
4 |
TVP Seriale |
1,29% |
1,39% |
5 |
TVP Rozrywka |
0,93% |
1,15% |
6 |
Polsat News |
0,96% |
0,99% |
7 |
Stopklatka |
0,79% |
0,99% |
8 |
TVP3 |
0,99% |
0,89% |
9 |
Fokus TV |
0,65% |
0,88% |
10 |
Polo TV |
0,75% |
0,83% |
11 |
Nickelodeon |
0,75% |
0,78% |
12 |
TVP ABC |
0,82% |
0,78% |
13 |
TVN Style |
0,68% |
0,71% |
14 |
ATM Rozrywka |
0,61% |
0,67% |
15 |
TVP Historia |
0,64% |
0,63% |
16 |
Discovery |
0,53% |
0,60% |
17 |
Polsat Play |
0,54% |
0,56% |
18 |
TVN Turbo |
0,49% |
0,56% |
19 |
Cartoon Network |
0,58% |
0,55% |
20 |
Disney Junior |
0,62% |
0,55% |
21 |
Polsat Film |
0,42% |
0,52% |
22 |
TVP Kultura |
0,45% |
0,48% |
23 |
Nick Jr |
0,34% |
0,48% |
24 |
Eska TV |
0,57% |
0,45% |
25 |
Eurosport 1 |
0,49% |
0,44% |
W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w marcu 2016 roku na pierwszym miejscu również znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do marca 2015 roku zwiększył się tutaj o 3,06 proc. i wyniósł 2,36 proc.
Drugą lokatę zajęła stacja TTV (1,75 proc.; wzrost o 22,38 proc.). Na podium znalazły się jeszcze TVP Seriale (1,71 proc.; do góry o 30,53 proc.).
Największym wzrostem w czołowej dziesiątce rankingu, wynoszącym aż 59,38 proc. do 1,02 proc., pochwalić się mógł Fokus TV.
Z kolei największy spadek w top 10 odnotowała Eska TV - było to 15,38 proc. do 0,88 proc.
Lp. |
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|
marzec 2015 |
marzec 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
||
1 |
TVN24 |
2,29% |
2,36% |
2 |
TTV |
1,43% |
1,75% |
3 |
TVP Seriale |
1,31% |
1,71% |
4 |
Polo TV |
1,16% |
1,35% |
5 |
TVP INFO |
1,23% |
1,25% |
6 |
TVP Rozrywka |
0,85% |
1,05% |
7 |
Fokus TV |
0,64% |
1,02% |
8 |
Stopklatka |
0,82% |
1,01% |
9 |
TVN Style |
0,97% |
0,95% |
10 |
Eska TV |
1,04% |
0,88% |
11 |
TVN Turbo |
0,74% |
0,88% |
12 |
Discovery |
0,69% |
0,86% |
13 |
ATM Rozrywka |
0,67% |
0,80% |
14 |
Polsat Film |
0,66% |
0,79% |
15 |
Polsat News |
0,76% |
0,75% |
16 |
TVP ABC |
0,70% |
0,70% |
17 |
Polsat Play |
0,62% |
0,67% |
18 |
Disney Junior |
0,64% |
0,66% |
19 |
Nickelodeon |
0,58% |
0,62% |
20 |
TVP Historia |
0,59% |
0,57% |
21 |
Comedy Central |
0,55% |
0,55% |
22 |
TVP3 |
0,56% |
0,51% |
23 |
FOX |
0,22% |
0,47% |
24 |
TVP Kultura |
0,37% |
0,47% |
25 |
Kino Polska |
0,28% |
0,44% |
Dołącz do dyskusji: TVN24 wyprzedził TVP Info w marcu. Duże wzrosty Fokus TV i Stopklatka TV (top 25)
Oczywiście że nikt. :)