SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wolniejszy wzrost wydatków na reklamę online

Rynek internetowej reklamy będzie się rozrastał, ale w następnych kilku latach wzrost będzie wolniejszy niż obecnie.

W przyszłym roku wydatki na reklamę online w USA zwiększą się o 29 procent - informuje The New York Times, powołując się na prognozę firmy eMarketer. Jednak w 2011 roku wydanych zostanie tutaj 42 miliardy dolarów, co w porównaniu z rokiem 2010 będzie oznaczało wzrost już tylko o 12 procent.

Według eMarketera, w ciągu najbliższych trzech lat nieco szybciej od całego rynku będzie rozwijać się segment reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Tymczasem pomimo coraz większej popularności i całego medialnego szumu wokół serwisów społecznościowych, wydatki na reklamę na tego typu stronach będą w 2011 roku stanowić zaledwie 6 procent całego rynku internetowej reklamy.

Z kolei gdy weźmiemy pod uwagę cały amerykański rynek reklamowy, udział reklamy online zdaniem eMarketera zwiększy się tutaj w latach 2008 - 2011 z 9,3 do 13,3 procenta.

źródło: NYT

Dołącz do dyskusji: Wolniejszy wzrost wydatków na reklamę online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl